you can't have it before I do.

Jaa då var bloggen en undanflykt igen då ;) haha nejdå! jag känner mig faktiskt riktigt säker inför provet i morgon så jag känner mig förtjänt av en liten skrivpaus nu :)
dagen var bäst när jag, linnsan och sofie var ute och dansade samt sjöng ute i vårvädret! snacka om vårkänslor! riktigt underbart

måste bara få skriva om att jag blir så jävla irriterade på trettio plussare som skriver och tror att man helt seriöst blir intresserad! Okej, tjugo plus är väl okej, men inte över 25 , helt seriöst det äcklar bara mig. Så sent som för en kvart sen skriver en kille och tror helt seriöst att jag tänker sitta och skicka massa bilder på mig själv, man kan ju bara tänka på varför han är så sjuukt desperat av massa bilder? fy fan!

såg "one tree hill" igår kväll, deras graduation och sista kvällen. Tänk när jag och min klass tar studenten? Visst, hur skönt kommer det inte bli? Men jag kan ändå inte låta bli att se det från en annan synvinkel också, en sorglig sådan. Tänk vad hemskt att alla bara går åt olika håll och kliver in i vuxen livet. Helt plötsligt måste vi alla börja se seriöst på våra liv och verkligen fundera inför framtiden. För mig känns det som att gymnasiet är den lätta tiden, det är verkligheten, framtiden och ens kommande livsstil som skrämmer mig.

Det känns så konstigt hur livet formar sig. För ett tag sen var jag jämt och ständigt med en tjej från min klass i nian. Hon hade inte alltid gått med oss, utan kom till oss i 9c i början av nian. Hon hade blivit "mobbad" eller vad man ska kalla det, från sin tidigare skola.
Jag fattade tycke för denna tjej, självklart! alla nya tydde sig till mig och jag tog emot dom med öppna armar. För det är sån jag är, jag antar att jag är lätt att ty sig till.
Nu, när vi skulle börja i gymnasiet på olika håll så "varnade" denna person mig för två tjejer. Nämligen två av dom tre som "mobbat" henne. Självklart skulle dessa två brudar hamna i min klass och det såg jag inte fram emot. Hade värsta förväntningarna på att dom skulle vara skitdryga och otroligt bitchiga. Idag är dom två flickorna två av dom sju jag umgås med jämt och ständigt i skolan. Är inte det helt sjukt? och nu umgås jag nästan aldrig med bundisen från nian...
En av dessa tjejer tog upp det här förra veckan och då gick det upp för mig hur konstigt allt är. Hon hade inte sett fram emot att gå i samma klass som mig heller, men ödet bestämmer och it turned out to be really good! :)
vad kan man säga? världen är liten!

Nej, nu ska jag inte skriva på om fler tankar, det får bli mer i morgon. Nu blir det plugg, "american idol" och sen sleepy time!
CIIAAAAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback