with you

image261
nu är det bestämt : det blir en tripp till Uppsala tomorrow :) men dock inte själv på tåg till natha som jag tänkt, utan i bil med mami och mormor :) haha
vi ska åka ner, shoppa och hälsa på syster :) men one thing is clear! jag ska besöka natha också, givet! hon ska visa mig hur hon bor och sen kanske ta en fika på stan eller nått :) (y) prima det!

mitt rum ser ut like a mess! och det är inte vanligt för min del! haha, ni skulle bara se min garderob nu! den behöver bli fri från en massa kläder och välkomna nya plagg med öppna armar :)
jag antar att jag måste ta mig i kragen och städa ur den nu på lovet, när man har tid. guud, den här veckan kommer säkert gå hur fort som helst! och sen är det back to school! jobbigt värre!

kikar på american idol nu emellanåt :
"childhood, don't you miss it? not a care in the world" såå rätt! tänk att få vara typ sju igen? haha ;)

nej, nu blir det tv och sen sleepy time for me! hoppas ni alla haft en bra måndag! njut vidare av lovet nu! :) så hörs vi first thing tomorrow!
måste bara slänga in en bild på Justin Timberlake från filmen "alpha dog" innan jag går. Är inget fan av filmen, men Justin! GOD! och här även som bad boy ;)
CIIAAAO
image262


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback