wisemen

jag borde få ett pris! ett pris i att städa rum! haha, jag är väldigt nöjd med resultatet! borde tagit "före och efter" bilder så jag kunde ha visat er :)
hittade massa gammalt skit men också gamla godingar man helt har forget about! nu känns det dock som att jag är nertäckt i damm ;) haha
skrev till syrran "tro det eller ej, men jag städar mitt rum nu" "va? har du feber eller?" syskonkärlek, syskonkärlek.
nej, men även om jag inte gjort så mycket den här dagen, så har jag ändå fått mycket gjort, in some way.
dessutom ringde M och D och räddade mig från städningen ett tag ;) thanks to that!

haha och btw hur fel det kan bli när man svarar i telefonen. kom att tänka på när jag och mickan satt på viking förra lördagen och sara ringde. jag såg ju det på displayen såklart och tröck på för att svara. jag kommer på mig själv med att säga "hejdå!" haha! va fan! asså jag kunde inte sluta skratta! folk runt omkring glodde konstigt och Sara bara "what?" haha ;)

aja, mamma har iaf beställt klipptid till mig, dock inte föränn nästa fredag, menmen, det blir bra det :)
här kommer bilder på klänningen jag köpte igår :) kan ha den på två sätt, vilket jag tycker är toppen! :)
                                                           

nu blir det greys, fråga olle och girls of the playboy mansion ;)
trevlig kväll!
CIAAAO!


Kommentarer
Postat av: Hannah

söt klänning :)

2008-02-27 @ 22:06:23
URL: http://hanniepannie.blogg.se
Postat av: maria

fan va fin=)

2008-02-28 @ 13:03:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback