when you party with me, we're going way past three

ååh vad jag är taggaaaaad! taggad på fest! haha, det kan tyckas weird av mig med tanke på hur förra helgen gick. men nej, jag är sjuukt taggad och med mig har jag fler brudar!
det lutar åt förfest hos mickan och sen dra vidare i gävle somewhere :) det var föör länge sen man festade i gävle nu också, och det ser jag fram emot! är så trött på festerna här omkring, the same thing everytime ;) men nej dom duger väl dom med, men det ska bli roligt att träffa lite nytt folk också :)

snackade med natha tonight, och hon är också riktigt taggad! :) får se vilken dag det blir. nej, vi behöver spåra lite till tycker jag ;) sen tycker jag mig höra en gammal goding viska om partyfeber också: Stina Böckling! :)

okej, blev ännu ett inlägg till denna onsdag! nu hoppas jag folk har en rolig lill-lördag! själv får man nöja sig med att tagga helg!
och till er andra där ute :) ha en trevlig onsdagskväll så hörs vi first thing tomorow!
CIIAAAO!

sjuukt old, men den bjussar jag på ;)
image270

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback