when you came to my difense.

Go' kväll!
hoppas ni alla haft/har en toppen alla hjärtans dag! själv har min varit helt okej, så okej som den kan vara utan någon lover ;) men, jag har ju alla mina närstående jag behöver just nu! och tur är väl det! dagen har varit riktigt skön i övrigt och det känns så underbart att jag faktiskt inte har nått att plugga nu. Vi valde idag! inriktning och så alltså, glömt skriva det! Jag valde SAM-SAM och det känns faktiskt riktigt bra! kommer ändå läsa ryska steg 1 och spanska steg 4 så det känns riktigt bra ändå :) dessutom får jag stanna kvar med alla underbara flickor och tur är väl det, what's school without you guys? :)

Så imorgon är det fredag! jag vill fan festa, men ändå inte eftersom det känns bättre att vänta och supa till rejält nästa helg när det även är skoldans! hm...
men lundan och böckling vill ha med mig på lördag , och även wikgren som kommer hem i morgon! :) finaly bitch!
men sen lockar en mysig hemmakväll med brudarna också. men vi får se. får tänka igenom allt i morgon.

tänkte slänga in bilder på present från mami som jag fick i morse! sjuuukt mycket kärlek!
image205
image206
CIAAAO amigos!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback