what a feeling

Det hände igen! någon stannade bilen och frågade just mig, mig av alla människor runt omkring, om en vägbeskrivning! och till er som inte vet så är jag den sämsta vägbeskrivaren i historien! jag menar, jag kan inte gatorna och ändå har jag bott här i hela mitt liv. Den här mannen bara "kan du vägen till systembolaget" haha och jag bara "eeh aaahh eeeh du kör typ vänster och sen vänster igen" haha han bara "okej, vänster och vänster?" Precis ;) haha! undrar hur det gick för the booze guy ;) han måste ju bara ha frågat någon annan och suckat åt mig och min otroligt töntiga beskrivning.
känns ju bra att vi har ett kartkunskaps prov på väg också!

fick i alla fall ett riktigt bra resultat på matte provet så jag ringde syrran det första jag gjorde när jag kom hem! hon blev riktigt glad och det var ju faktiskt hennes förtjänst också :)
skippade kören - vem kan sjunga med världens hurtande hals och världens god damn hosta? ;)

jaja, fröken larssa lever vidare och glöm inte att kika in på www.sp1btjejer.blogg.se och till alla töntiga kommentarer - varför ens orka läsa och kommentera sjuka grejer? skit i att ens läsa om vi glänser så mycket att det blir för mycket att hantera!
ikväll blir det plugg, kila över till the girl next door, och bara ta det lugnt.
ciiaaaao!

image182flashdance på dansen idag ;)


Kommentarer
Postat av: Hannah

klockrent skrivet om vår blogg! ;)

2008-02-07 @ 17:07:46
URL: http://hanniepannie.blogg.se
Postat av: Rebecka :)

Haha jaa, verkligen! Men att just du skulle råka ut för en vägbeskrivning.. ;) Den personen borde inte ha kommit så värst långt hHAHA

2008-02-07 @ 19:50:17
URL: http://iiro.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback