Vi singlar

Okej, så jag, linnsan och sofie sitter i datasalen och ni vill inte veta vad vi gör! ;D HAHA! Asså vad kan man dra för slutsatser så ni slipper höra allt i detalj! jaa, eftersom vi alla tre är singlar och inte kommer få nått idag på alla hjärtans dag så sitter vi nu här, mobbade som vi är, och porrsurfar! HAHAHA!
jaa, så jag antar att vi ska spendera våran alla hjärtans dag på det sättet. Sara har ju tur hon, här siitter hon med min korsett under kläderna, redo att gå hem till hennes karl! Måste ju erkänna att vi är en aning avundsjuka på henne just nu!
nej, men nu ska vi se till att få nånting gjort, och undvika ännu ett av sofies dampanfall , jag och linn får se till att inte skratta åt henne när hon försöker få smarta ord ur käften. "och det trettioåriga kriget slutade fort" HAHA "vaa? det var ett 30 årigt krig, det var väl inte kort?" "jaa men det hade inget långt slut" "vaddå långt slut?" detta följdes av mycket skratt från mig och Linn som ledde till att Soffan rusade ut ur rummet! haha, det flög stolar hit och dit! okej, så nu har vi lyckats lugna ner henne och ska verkligen inte skratta åt henne nå mer, nu när vi vet vad som händer! HAHA va fan Sofie! du är väl för söt du ;)

hörs senare!
CIIAAAOO!

Kommentarer
Postat av: Rebecka :)

haha, ni är seriöst störd!

2008-02-14 @ 19:23:13
URL: http://iiro.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback