välkommen torsdag!

sjukt underbart att vakna till detta underbara vårvädret igen!! idag måste jag ut bara! :)
för övrigt så har jag tydligen namnsdag idag : maria! :) så grattis till maria också :)
hittade en lapp på köksbordet från mamma där det stod "grattis på maria-dagen" där fanns också en hundring :) så nu funderar jag på att kanske ringa mickan och ta mig in till gävle denna soliga vårdag? :)

jag ska nog först och främst städa klart mitt rum helt :) får se om jag gör det nu eller senare!
läste i tidningen att en gammal idol-flamma intar scenen på lördag i melodifestivalen :) Sibel! och det blir säkert kanon det! får se om jag kan följa det under lördagen. Om det är nån som har en jävla pipa så är det hon :) vem tror ni tar hem det i karlskrona? :)
image271

nej, nu ska jag se till att jag kommer ut idag :) ha en riktigt bra dag så hörs vi senare!
CIIAOO!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback