tonight you will rest in my mind

humöret svänger på mig nu. ena stunden är jag lycklig, lycklig tack vare vädret och tack vare lovet! men ena stunden mår jag skit också.. fan! jag måste se till att göra saker det här lovet, så man kommer på andra tankar!
sen tycker jag det är otroligt skönt att skriva här när det känns som värst. för efter att jag skrivit ner här, hur jag mår, så känns det på nått sätt en aning bättre.
varför måste några verkligen ha allt och alltid vara på topp? happy for you, of course, men det känns så jobbigt att vissa har allt och andra inget. det låter sjukt och ni kanske inte ens vet vad jag menar, men skitsamma!


vad händer ikväll? det är söndag, så vad kan hända, right? ;), nej själv ska jag dra till gävle och mysa med mickan. jag måste bara! och ditt förslag Sara min sköna, det låter great just nu! someday!
och innan jag drar och önskar er alla en underbar kväll med nära och kära så måste jag skriva att jag ÄLSKAR "belief" med Gavin Degraw! GOOOD! lyssna ffs ;)

CIIAOO!

image254

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback