thrue the wire

ÅÅHH!!!!!!!!!!?!?!?!?!? fy fan vad jag blir irriterad på människor som er! "hora, host" är det det bästa man kan komma upp med eller?! hahahah jag säger då det, fattar inte hur folk kan se upp och beundra folk som er! jävla äckel jävel!
en gång till, en ond blick eller ett ord till om henne och kriget är igång! Sara Andersson backar aldrig! ;) och självklart står jag bakom henne för att skydda den underbaraste av flickor! watch it!

kort dag i skolan, skön start i sofforna med Soffan och Linnsan, och sen historia och sist matte. Jaa... jag hade damp på morgonen, verkligen ingen bra start på morgonen här hemma. men det blev riktigt bra, åt ute med S, S, D och M - :)
vi skrattade åt en underbart söt unge, kanske två som satt och proppade i sig mcdonken-mat! så jävla otroooligt söt! HAHA! så liten och knubbig att vi bara var tvungen att skratta när han satt och tuggade ;)
Maria fick dock damp för hon såg hur sur pappan såg ut! haha ;)
jaja, vi gick tillbaka till skolan och sov i sofforna ett tag innan vi drog hem. jag tog en rask och otroligt skön promenad i det fina vår vädret! nu skulle jag kunna dö för vår och sommar!

ikväll får vi se vad som händer, ska nog eventuellt över till girl next door och bara mysa vid en film eller så. är fortfarande en aning sjuk så fest lockar inte så mycket, men vi får se hur kvällen slutar sötasara :)
nej, men ha det riktigt bra ikväll!
skriver mer senare!
CIAAAOOOO!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback