that don't bother me.

ja då var det tisdag already då! strax bär det av till Uppsala med mami och mormor. och jag måste bara skriva att maria nog måste vara den sötaste människan ever ;) haha hade typ tre missade samtal i morse ( jag somnade rätt så tidigt igår kväll) och inte nog med det, så fanns det tre olästa sms i inkorgen också ;)
så här lät det "hej josefine. det är maria som skriver. Alltså jag måste fråga en sak. i morgon. om det får plats i bilen kan inte jag få åka in med er då? jag ska mötaisabelle." sen det här "jag kan betala bensin också. ha ha. men om det går bra för din mamma och mormor. Men alltså kan du ringa mig så fort du vaknar i morgon? Tyck inte jag är knäpp" hahah också sist det här "/maria"
så självklart skulle maria fått haka på i bilen ner :) men nu vart det inte så ändå :) nått strul med pengar.
natha ringde och ville att jag skulle sova över :) får se om det blir så, om hon kan smussla in mig på hennes skola ;) haha eller om jag kan ta nått tidigt tåg hem ;) får se!

nej, nu ska jag göra mig i ordning! hörs senare!
CIAOO!

haha, jag och tok-maria från "spöknatten"
image263


Kommentarer
Postat av: hannah

spöknatten ska göras om ;)

2008-02-26 @ 11:56:46
URL: http://hanniepannie.blogg.se
Postat av: maria

HAHAHA;D dåligt desperat man är efter skjuts ;)

2008-02-26 @ 14:22:31
URL: http://mariamariia.blogg.se
Postat av: Rebecka

absolut!

2008-02-26 @ 16:34:20
URL: http://iiro.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback