speeding cars

image236

varför mår jag dåligt? så jävla dåligt av en sån här skitsak? det känns som att jag har värsta respekten, måste bete mig på ett visst sätt för att inte bli förnedrad. det är helt sjukt, för det är inte ens värt det. antingen måste jag få det överstökat, så jag kan glömma och move on. eller bara move on och försöka blicka framåt och se fram emot andra möjligheter?


sofie säger:

men du tänk på vad vi har sagt nu då. gräv inte ner dig .. försök med det så ska allt lösa sig ska du se! hörs senare kanske. bäst du, and you are still my girl to! < 3 puss!

josefine säger:

jaa ska försöka! jaa jag kanske slår en pling senare om du inte sover dårå! vila nu baby! <3 thank god for you<3



jag har ju åtminstone alla mina flickor att ty mig till. ändå känns det inte som att jag kan öppna upp mig för alla och det måste ändras. vi måste all kunna öppna oss och prata om allt, gott och ont.!


hörs senare! ikväll blir det viking med mic och sen hem till natha!
CIAAOO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback