Sp1b brudar - vi är bättre än såhär

Igår var det tänkt med fest, Sara tjatade med mig och sa att vi skulle få dit x. Jag och natha fixade lite bira och gick upp till hennes mamma för att duscha osv. Och när vi är klar, så ringer jag Sara, som säger att hon inte orkar gå ut. så vad gjorde jag och natha? jo vi började leta fest men ingen skulle festa! herregud! haha ;) så det slutade med att vi satt på nathas rum och smuttade öl, och fjantade oss lite! men det var ändå skönt, vi hade tid att ta igen, you and me hun! sen vid tolv åt vi yoghurt och flingor! hahaha! stupade i säng på direkten när jag kom hem.

Och Sara! vad kan man säga? du är fan bara FÖÖÖÖR jävla bra! skrattade så jag DOG när du ringde och berättade vad du sagt till x! jag visste att du var att lita på!


Ikväll vill allt för många ha med mig på fest, men jag tror inte det kommer bli nått. har inte mycket dricka, och dessutom tjatar Sofie och Linnsan på en hemmakväll här hemma! so we'll see!

nu blir det ut och gå eller orbitrec för min del! 
men hoppas ni andra får en underbar lördag

CIIAAAAO!


image212


Kommentarer
Postat av: Victoria

Hoppas du får en trevlig dag! :)

2008-02-16 @ 11:21:21
URL: http://fameislessthaninfamy.blogg.se
Postat av: Victoria

tack! :D

2008-02-16 @ 12:29:49
URL: http://fameislessthaninfamy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback