sliiten!

jaa, man kan vara sliten på en vardag! levande bevis på det
orkar inte skriva klart uppsatsen till idrotten än... har bara stretchings övningarna kvar så det fixar jag i morgon! fan vad jag hostar och snyter mig! jag önskar jag räknat hur många gånger jag hostat på bara den senaste kvarten! kanske borde stanna hemma i morgon? njaaa får se, borde egentligen pallra mig till skolan, för det är rätt mycket som händer den kommande veckan, så det vore inte så bra att missa.. får se.
nej nu blir det tv, semla och dusch!

over and out!
ciaao!

Kommentarer
Postat av: Rebecka :)

Bra jobbat du ;) Jag har inte ens börjat på min hahahaha

2008-02-07 @ 15:54:14
URL: http://iiro.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback