shut up and drive

jaa då var det söndag kväll igen då. och vad har jag gjort med tiden? absolutely nothing! har inte fått så mycket pluggning gjord, får ta tag i det där rejält i morgon med tjejerna i skolan. Har åtminstone varit ute och tagit en rejäl promenad nu på kvällen med mickan! vi snackade, sjöng och flammsade runt i cirka en timme! :) det var riktigt skönt, höjdpunkten på min söndag for sure.

satt och tänkte på frasen "jag älskar dig" och kom fram till att den utnyttjas så otroligt ofta! varför ska man säga det när man innerst inne inte menar det? Jag tycker "jag älskar dig" borde vara speciell och bara komma fram då man verkligen menar det och vill säga det till någon.
Sen kan jag väl medje att jag också kan skriva "jag älskar dig" till någon jag inte kännt länge, men då brukar man ändå känna något starkt och känna att denna kommer bli en speciell person framöver som man kommer hålla nära hjärtat.
men man borde verkligen inte säga det i onödan, eller vad säger ni?

nej, nu saknar jag mina brudar i skolan, efter denna långsamma söndag! så nu blir det lite plugg, tv ( elle-galan och dirty dancing 2 ) och sen stupar jag in bed I thing! :)

hoppas ni alla haft en mer händelserik söndag! :)
CIIAAAAO!

long time ago ;)
image220

Kommentarer
Postat av: maria

vi saknar dig med JOSSEEE ;D

2008-02-17 @ 23:05:18
URL: http://mariamariia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback