pluuuuuugggggg

Jaa, så var det kväll igen då!
gud vad dagarna går fort! sitter i alla fall här riktigt nöjd över mig själv, jag har en tendens att alltid skjuta upp saker man har att göra, men nu är jag snart färdig med min styrketränings uppgift till idrotten! thank god!
skoldagen var riktigt bra men snart döööööööööööööör jag av desire! och det tror jag daria också gör strax ;)
höjdpunkten var ändå när jag,Sofie och Linn skrattade som bara den! ni förstår sofie, hon kan göra allt möjligt sjukt, så hon fick för sig att greppa tag om en grej som sitter typ i taket på skolan och lyfta upp sig själv. HAHA! Linn vill leka personlig tränare och ställer sig bakom den "hängande" Sofie. Jag står bara och skrattar och då kommer Olov - våran lärare vi hade då, och ställer sig bakom flickorna och kollar konstigt.. Jag dööör av skratt och försöker diskret viska "olov" haha, men sofie skriker istället "ser linn ut som min personliga tränare nu?!??!?!" HAHA! jaja, jag säger då det, dom fick en chock när dom vände sig om och såg en undrande Olov "det finns hantlar för sånt där" HAHA! jaja, Olov kan inte bli sur i alla fall, inte på oss, och det är ju bra :)

tänkte slänga in en bild på den otroooligt fina flätan sofie gjorde på mig idag! maria beställde en tills i morgon ;)
image180
image181

Kommentarer
Postat av: maria

ja den var jättefin :D

2008-02-06 @ 20:17:11
URL: http://mariamariia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback