oooh gooood!

Herregud vad jag är sämst i köket! HAHA! en dum blondin som mig platsar inte där. Det började osa som faan och jag fick för mig att hälla vatten i den hettande stekpannan! Värsta fräsningen och allt började ryka ÄNNU MER! hahahah det enda jag tänkte var "shiit åh nej, tänk om brandlarmet går igång? vad fan gör jag då?" haha ååh herregud, hur vågar dom ens lämna mig ensam!

sofie ringde när jag stod på orbitrec (ovanligt, NOT) ;)
S"jag tror inte jag kan komma ikväll"
J" DU MÅÅÅSTEEEEEEEE!!!!!!!!"
S "men jag är skittrött och jag ska upp sju i morgon och jobba"
J "men vi kan hämta dej och skjutsa hem dig?"
S"men neeej skärp dig"
J "JOOO SOOOFIIIIEEE"
S"jag ska försöka, ringer sen"


Natha ringer
N"tjaa, vad gör du?"
J"står på orbitrec"
N"vad är det?"
J"men du är ju dum du, en träningsmaskin"
N"jaha! det var därför du lät så andfådd, trodde du hade en kille där jag"
J"HAHAHA!"
N"men du måste med ikväll!"


Tuff call! asså jag vill förbi jonatan till madde och dom, men om sofie nu kanske kan komma så borde jag vara med henne och Linn. men madde tjatar vidare om att dom kan fan följa med ;) haha så vi får se! madde, du är för söt du :)
åååh nu spelas "love is gone" på mtv! måste dansa i vårat osande kök! hörs senare!

CIIAAAOOOOOOOOO!!!

image213


Kommentarer
Postat av: Camilla

Fin blogg du har :)

2008-02-16 @ 15:35:03
URL: http://miiillaan.blogg.se
Postat av: Jonna

söt bild:)!"

2008-02-16 @ 16:13:04
URL: http://JONNAat.blogg.se
Postat av: maria

haha schnygg bild :D

2008-02-16 @ 18:14:03
URL: http://mariamariia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback