okej S and D, nu vet vi vart vi ska gå när vi blir crazy av beroendet ;)

Idag började vi på SP den här så kallade "program veckan" och det kändes väl helt okej :) var riktigt skönt att börja nio och sluta typ elva :)
hade språkdag idag, och jag hatar att vara med folk jag inte känner, när man helt plötsligt måste arbeta. men det gick riktigt bra ändå, fick gå tipspromenad med en tjej från tvåan.

jag och brudarna åt sedan lunch, äcklig jävla soppa! ska det vara mat eller? en sörja med kött i? neej, tacka vet jag filen i skolan som alltid finns to my rescue :)
imorgon har vi geografi prov, ja ni vet det där jag skulle ha "pluggat" igår. så jag lär ta tag i det ikväll, men först måste jag få i mig nån sorts mat! skithungrig! :)

snackade med Sara nyss i tele - thank god om vi kommer till gotland i sommar, fan vad underbart på stranden med brudarna :)
dessutom blir det billigare än utlandet, känns inte som att man kommer ha råd med det..
but time will tell :)

okej, sjuuukt jävla pinsamt! men det är ju bra att sanningen är framme ;) får se hur det blir nu. Sara can do anything :)



nej, nu blir det mat och plugg dom närmsta timmarna! :)
sen taggar vi fredag nu, brudar!
CIIAAAAAAOOOO!

image221

Kommentarer
Postat av: Rebecka :)

haha when i was in trouble, you came to my rescue.. hahaahahahahahaha... fattar du? Filen.. HAHAHAHAHAHAHAHAHA

2008-02-18 @ 17:38:10
URL: http://iiro.blogg.se
Postat av: Rebecka :)

Okej, den förra blev lite överdriven :) But you know my humor ;)

2008-02-18 @ 17:39:47
URL: http://iiro.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback