oj, när kom han in? haha

home sweet home, säger jag bara! så sjuukt skönt att vara hemma nu! och NU ÄR DET SPORTLOV! känner mig så otroligt förtjänt av det efter dom senaste veckorna, som varit riktigt intensiva för oss i SP1b
vi låg kvar i sofforna, Jag, D, M, S, R och nath som svängde förbi. För idag var det ju faktiskt sista dagen vi kunde utnyttja skolan som "hang around" ställe ;) haha
och Sara ropade "jag är med på fredag!!" vilket gjorde mig, Linnsan och Sofie riktigt glada! för sara måste vara med och njuta av kvällen/nattens party härligheter :)

Utvecklingssamtalet gick bra, förutom att maria snackade om hur vi tjejer, som faktiskt är väldigt tuffa och syns, snackat illa om folk i korridorerna. What? :O haha, tjejer gör vi verkligen det? kanske.. men dumt att inte snacka med oss om det och bloggen istället? varför springa och whina hos maria? aja man kan ju undra hur folk tänker ibland. ( oj, va det där också elakt eller? :S ) haha

ja just ja, jag gjorde bort mig idag också, REJÄLT! så fucking jävla pinsamt! tänk att man alltid skrattar vid fel tillfällen. aja, enough om that så blickar jag framåt, mot nya möjligheter.

Var på kören och jaa.. jag var så sjukt trött att jag satt och hängde med kroppen i stort sätt bara, sjöng lite när jag orkade typ.
så ikväll blir det bara till att ta det lugnt för min del, och istället taggar jag och brudarna morgondagen! kommer bli KANON!

ha en bra kväll!
CIIAAAAAAAAAO!


 
image226




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback