it feels like a sunday afternoon

image267
vad är det med all the people? ingen har tid idag känns det som! asdryyygt! så vad ska en 16 åring från viken hitta på idag då?
känns as pissigt just nu, och inte blir det bättre med tanke på att det är "lill lördag" idag och man själv inte kommer in på krogen! FAN! och x kommer bärgis vara där! roligt liv.. NOT!
jag följde ju ida till bussen, och bestämde mig för att städa ur min fucking garderob. Ida tyckte jag var duktig. nu sitter jag här och är livrädd inför att möta min garderob.. får se om jag orkar. undra om man kanske borde äta nått? är ensam hemma och har det skiittrökigt! snälla folk, ring?
CIIIAAAAAAAAAAOOOO!

Kommentarer
Postat av: Inela

fin outfit :)

2008-02-27 @ 14:56:21
URL: http://nightclaw.blogg.se
Postat av: Hannah

du får bli tant och titta på alla dessa spelprogram på tv:n om dagarna ;)

2008-02-27 @ 18:14:23
URL: http://hanniepannie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback