I'm so blond

Hallå där ! :)

idag var det bara jag och Linn som fick arbeta med historian, och vi slet som faan! tack för den sofie och sara! ;) som svek oss idag, haha nejdå. :)
men jag fick mens inatt! så jag är på skiiitdåligt plugg humör, men det vart väl lite gjort i alla fall :)
HAHA! idag fick jag ännu en blondin stämpel. satt i ett av datarummen och läste viktorias blogg. så stod det typ "pappa blev så road av det" och jag bara kollade på Linn och sa: "vaddå road?" och då läste jag som att det var road-väg på engelska! hahaha åh herregud vad Linn kollade på mig som om jag var dum i huvudet "ROAD" haha! snacka om att jag lär tänka på engelska hela tiden, men är det så konstigt? vi hade nyss haft engelska.. okej, jag ger mig, jag är blond rakt igenom!
matteprovet gick faktiskt hyffsat, kanske inte ska säga nått än innan det är rättat, men tack syrran för din hjälp. När jag sa att det var ganska lätt, Rebs "jaa men du har ju en smart syrra du också" haha ;) jag vet, knappast min förtjänst!

Ikväll ska några av mina brudar i klassen ut och festa och ha roligt! så jag hoppas ni får det underbart roligt, och jag får trösta mig med att Daria faktiskt lovat mig att vi ska styra upp fest nästa helg så då jävlar!! tills dess så kommer jag tänka på er ikväll när jag står och sjunger för fulla halsar i gävle med rebs!
jag ska köpa massa gott att smaska på för att tröstäta pågrund av mensverk och festlängtan!
hahah nyss ringde Lena och taggade upp mig så det blir nog roligt det här! I will sing like I've never sang before!

men till er alla, varesig ni festar eller bara chillar och njuter - ha en riktigt trevlig fredagskväll!
CIAO!

image170

Kommentarer
Postat av: Rebecka :)

Sjungsjungsjung! För fulla halsar! hahaha

2008-02-01 @ 13:52:23
URL: http://iiro.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback