I'm miss amercian dream

hola!
min kväll blev inte riktigt som planerat, tänkte bara stanna hemma och vila mig, men mickan drog med mig ut på en promenad ner till stan för att kolla på hennes dans! ooooh skitbra dans, ville nästan börja igen, men nej, jag orkar inte ;) lat som jag är. haha ;)
på vägen hem blev det skitsnack i massooor och lite snöbolls krig, vi tänkte rulla oss i snön, mennej, måste tänka på min hurtande hals just nu! jaja, nu blir det spanskaglosor och sängen!
men först, Självklart, american idol! en kille gav mig gåshud just nu, och det är ju alltid bra på alla sätt ;)


and by the way: te quiero mi hermana ;)

din nöt. säger:

usch då...

du får komma ner till uppsala när du vill, bara så du vet.!

josefine säger:

aaw sötnos! klart jag vet! snart dyker jag upp, när du minst anar det


ciao!
image173


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback