I'm buissy throwing hints that he keeps missing.

tjena!
igår var jag i gäve som sagt, och det var mycket ups and downs innan vi väl kom dit. men TACK André för att du hjälpte min babe att komma dit! :) och därav hjälpte du mig också :)
vi åt på max, haha eh jaa.. när alla bredvid proppade i sig strips till sina hamburgare satt vi där med våra små bönsallader ;) haha, mickan tvingade mig prova det omtalade "GI-målet" och det var helt okej :)

sen åkte vi till sätra där vi hann umgås en liten stund innan mami svängde förbi där efter jobbet och hämtade upp mig. aja, long story behind that.

idag är det strålande väder igen! thank god för det sköna vårvädret som ständigt kommer tillbaka här i viken :)
hoppas ni andra har det lika underbart! idag ska jag träffa några av brudarna från klassen nere på stan och ta en fika! behövs verkligen! missed you! :)
ha en riktigt bra måndags eftermiddag people! så hörs vi senare!
CIAAO!




image255image256

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback