I'll fly away

PRAISE THE LORD! säger jag bara!
har varit två hela dagar i gävle nu och sjungit gospel! såååå otroooligt jävla underbart roligt! vad kan man säga?! vi dansar, sjunger för fulla halsar och svetten rinner! Walt Whitman, en körledare från chicago made my day! vad kan man säga?! man, you're great! jag tror jag aldrig sjungit så mycket och så starkt som dom här dagarna!
kom nyss hem och har sjungit här hemma också, så nu ser familjen Larsson fram emot konserten i morgon :) får som tur är längre sov morgon i morgon vilket ska bli såå otrooooligt sköönt!
så i morgon är det konsert och jag och Rebs taggar som bara den! gud vad jag ska ta i och gud vad jag ska överdriva allting! Love it! :)
aint no party like a holy ghost party, cause a holy ghost party never stop!

nej, jag är inte kristen, men jag älskar de här sångerna och det här sångsättet, så rebs, när du drar till USA så kommer jag så drar vi på gudtjänst! ;) haha

dukangååååochdööööööööö!
hoppas ni haft/har en bra helg people!

CIAO!

image171


Kommentarer
Postat av: Rebecka :)

Jag är taggad!

2008-02-02 @ 20:13:04
URL: http://iiro.blogg.se
Postat av: Rebecka :)

Jag tror jag aldrig upplevt nåt liknande! Shit!

2008-02-03 @ 09:14:03
URL: http://iiro.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback