if you could see how I'm burning

Ja hallå! tack bloggen, för att du är en get away from studdying! är hur trött som helst, varit det exakt hela dagen, dessutom ringde x i natt, två gånger! orkade inte svara, men det har jag också grubblat på today.
Jag är helt slut! men ändå känns det inte som att jag har pluggat och presterat till max! fan för denna press jag känner på mig själv! Jag tänker inte plugga så mycket mer nu, bara läsa igenom lite mer verb former och sen tänker jag käka, och sen tänker jag kolla på one tree hill, och sen tänker jag SOVA! helt seriöst, tidig start i morgon och jag behöver sova och bara lämna över verben till boken igen, så kanske dom kan låta mitt huvud vara i natt! men nej, antar att dom kommer snurra i huvudet på mig lika mycket under natten!
hoppas ni där ute har en skönare söndagskväll än mig! njut medans ni kan!

CIAAO!

image197

Kommentarer
Postat av: maria

det går nog bra imon josefine =)
kolla bilden i min blogg ;D söööt

2008-02-10 @ 21:47:12
URL: http://mariamariia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback