if only you

fy fan vad jag är trött! är det så här livet ska vara? en massa jävla plugg som tar upp helgens dyrbara tid och fullkomligt får en att dö av trötthet! nej, just nu hatar jag spanskan och alla jävla verb och alla möjliga böjningar. presens, perfekt, preteritum, futurum... you name it! det känns som att jag kan allt, men ändå inte! så känns det alltid, är så rädd att jag ska glömma allt när jag väl sitter där inne! FAN! nu började det bli som i nian, jag kommer pressa mig för hårt så jag inte kommer palla mig igenom den här veckan!
nej, nu ska jag kolla på en riktigt rolig sak! min och sofies lilla hemlighet som kommer muntra upp mig så jag kan fortsätta plugga sen! :)

och du gumman... det är bara en fasad! hemskt men sant

skriver senare!
CIAO!

image196

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback