I will dance forever more

Så jävla roligt i söndags - fem prickar av fem möjliga i tidningen :)
"och när kören tog i allihopa så reste sig håret på armarna, det var magiskt" ;) haha jaa, allt pågrund av att jag och rebs var med i år, oooh ;)

idag var det en helt okej dag, låååååååång håltimme och sen spanska på slutet :)
var lite smått irriterad idag, kanske för att det känns som att jag håller på att bli sjuk, irriterande tankar snurrar i huvudet, och sen har man inte alltid "a great day" heller :) såå chill brudar! det blir snart bra igen! the blondie will be back in the game soon.

sen saknar jag några av mina gamla godingar!
och speciellt mickan - where are you hun! du är beroende framkallande så jag tänker förfölja dig from now on så vi inte glider allt för långt ifrån varandra! :) hahaa du har IT bitch!

nej, vad händer ikväll? har nyss kikat på ett inspelat "one tree hill" och ska strax käka med mi padres, sen blir det lite spanska plugg och sen inte så mycket mer! nu vill jag bara ha helg,helg,helg och åter HELG!

ciaaaaoo!

and I want THAT kind of night again ;) HAHA!

image172

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback