i just want you so I can move on

Hur gick provet? Joo, det kändes helt okej! men jag blir alltid så irriterad efter ett prov, för då släpper nervositeten man hade innan och då vill man bara veta hur det gick! men jaja... och helst av allt skulle man ju vilja vila och bara ta det lugnt idag, men håll i er nu: I morgon har jag prov! :D IGEEEEN! JIPPIE! så otroligt jävla roligt!
samhällskunskap - brott och straff! känns som att det borde vara ganska lätt ändå. ska strax se till att plugga inför det också.

nu längtar jag till friluftsdagen, på onsdag, då vi kommer få tänka på annat än skolan och allt plugg for one day! kommer bli toppen det brudar!
och nu, mina damer och herrar: en bild på maria som hämnd ;) men hon är väl sååå söt? ;) right?
image198


Jag blir så jävla irriterad på människor som dig, måste ni alltid synas och höras mest hela tiden? det är tur att sånt där inte håller i längden! nån dag kommer det få mig att brusa av ilska! jag svär.



CIAAAO!

Kommentarer
Postat av: maria

HAHHAAH OMG!!:D FUL

2008-02-11 @ 18:27:18
URL: http://mariamariia.blogg.se
Postat av: Sofie

Understand how you feel sweetie

2008-02-11 @ 19:52:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback