Hur kan du få mig så lätt?

Jag har egentligen inte så mycket att säga, förutom att jag haft en toppen dag med Sofie,Linnsan och Sara! vi vandrade till högbo på friluftsdag med hundarna och det var underbart väder! där hade vi det underbart. ( även x kikade förbi och det var ju great ) ;), sen låg vi i sofforna i timmar på skolan och bara fjantade, sen bar det av hemåt och vid sex tiden åkte jag och linnsan till högbo ridklubb för att kika på sofie och sara när dom red :) riktigt trevligt! förutom att sofies häst bet mig! HAHAH! Fy fan vad ont det gjorde! sen hade jag skitsvårt att andas, måste vara allergisk. Linnsan "men guuud, tänk om du typ dör nu" hahaha ;) jaa tänk om jag fått andnings fel ;) haha då skulle jag tagit upp all uppmärksamhet från tjejen som bokstavligen FLÖG av sin häst! GOD! det krävs mod till det där. och det tror jag tyvärr inte att jag har! men självklart ska vi upp på en varsin häst en vacker dag, Linnsan! Sara och Sofie får vägleda oss ;)

här kommer ett urval av alla bilder från idag :)
image199
image200
image201
image202
image203

CIAAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback