home alone

vad händer? absolutely nothing! haha nej, men jag har snackat med natha i telefon nu på förmiddagen! i morgon kommer bruttan hem och då står det PARTY högst upp på schemat! :) ska bli riktigt lyckat! det måste det bli. Stina skriver på msn om hennes party planer ;) och det kommer bli toppen det där (y) ska ju ev festa på lördagen också, men får se om jag verkligen pallar det, beror väl på hur man mår och om SP1b tjejerna är med på en hemmakväll med mat och grejer! får se hur det blir :)
men party blir det ju iaf, that's one thing that's clear.

jag har syndat idag också.. smet nyss ut.. fan det är inte bra det här. men det är svårare än jag tror att lägga av. jag vet att nån systeryster kanske läser det här nu. men jag ska försöka fimpa röken och behålla glöden!
I will try!


nej, nu ska jag städa klart och senare dra ner på stan för att träffa stina! :)
ha det bra!
CIIAAAAO!

image273


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback