"Hi, I'm gossipgirl"

Ja hallå där!
min hals är fortfarande riktigt dålig, men jag lever vidare och försöker göra det bästa av situationen!
idag var det en bra skoldag, förutom att vi Sp1b brudar saknar X och alla sjuka samtal på ett sätt, men ändå inte på ett annat sätt ;) haha! complicated!
Linn och jag arbetade faktiskt riktigt bra på samhällskunskapen, och sen lyckades även jag och brudarna leka tåg med stolarna på geografin! snacka om uttråkade!
jag och käre Sofie stannade kvar i skolan och en lärare går förbi (ingen aning om vem) "sitter ni kvar fast ni inte behöver?" haha, vi vet att vi är korkade rent ut sagt, men det är ändå riktigt skönt att sitta kvar i en alldeles tyst och lugn skola, och snacka!
och sen hade vi riktigt trevligt vid datorn när jag försökte hjälpa henne med sin blogg! haha, jag är så himla mycket nybörjare som man kan bli men det blev rätt bra och än är vi inte klara :)
engiis.blogg.se

jaa.. vad händer för fröken larssa idag? jag ska börja skriva min styrketräningsuppgift nu, och sen blir det tv i massor, "gossip girl "och "i huvudet på gynning", så klart!
ha en riktigt bra och trevlig tisdags kväll!
ciao!!

image178

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback