HAPPY VALENTINE!

Nu har vi svenska, men jaa.. jag orkar inte! HAHA! klart jag orkar, är bara färdig med alla uppgifter, duktig som man är ;)
sitter i historia rummet med mina flickor : Sofie, Linnsan och Sara :) vi lyssnar på musik och bloggar nog allihopa nu ;) riktigt skön svenska lektion måste jag säga.
Sofie läser min blogg "Ramlar av hästen?! tänk om folk tror att JAG ramlade av hästen" HAHA! så nej alla kära läsare, det var INTE sofie som ramlade av hästen igår kväll, det var nån annan slarvmaja! haha ;) lär väl skriva att sofie är otroligt proffsig då! :)
och jag kan äntligen andas bra igen!
jag och linnsan funderar på om vi ska våga oss upp på några hästar och försöka rida nån dag med proffsen! haha, får se, inte direkt likt mig! kommer väl sluta med att jag ramlar av och bryter alla ben i kroppen! :O

nej, nu ska jag sluta flamsa och skriva om nått mer intressant ämne...
Hur kan någon få en så lätt? Hur kan denna person har så stor dragningskraft på mig att jag skulle kunna lägga mig ner på mina bara knän och be om att bli omhändertagen! if you know what I mean! Asså det är inte värt det egentligen, jag har bara blivit så besatt av alla tagningsrepliker man fått: "tagga nurå!!" ;) men jag lär väl ändå tacka för att ni taggar mig ändå, har ju lite support ändå alltså!
Nej, snart lär nått fan hända på den här fronten! ;) men vi får se if I have the luck on my side!

ha det bra alla ni där ute! så hörs vi senare! nu ska vi dra oss mot kaffan och se på lunchkonsert :) massa love-låtar säkert eftersom det är ALLA HJÄRTANS DAG! Synd att man inte har denna högtid att dela med någon, but still who am I kidding? har ju dom jag behöver här bredvid mig ;) ni får bli mina valentines today tjejer! Har två meddelanden på armarna redan ;) " I love you / sara" och "I love you, you're friend S" ;)
men till alla er därute, varesig ni har någon att dela denna dag med eller inte : HAPPY VALENTINES DAY! Ge bort massor av kärlek idag!

CIIIAAAO!


image204


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback