greatest love of all

Godmorgon, godeftermiddag, buenos diaz!

min fredagskväll blev riktigt bra! träffade jess som jag inte umgåtts med på EVIGHETER! mickan joinade oss och det fick bli en kväll med sing-star och snack! självklart var jag överlägsen! mohhahahahaha, nejdå! mickan lyckades slå mig fööör många gånger ;)
Nath ringde - hon skulle på fest med Tess! ville dra med mig, men njaa kände inte riktigt för det! så det får vi ta tag i en annan helg! då jävlar uppsalabruttan! :)
jag och brudarna snackade i massor, tog igen tid och drömde oss bort till sommaren och allt man vill göra! André och Angelique ville ner på krogen så sjävlvklart gick vi över till mickan för att  vara barnvakt åt pauline. Vad kan man säga? That's one hell of a family! hahahaha! André made our night! fan vad jag och jess skrattade!
persika drog hem runt elva kanske? men jag stannade i mitt gamla hem och umgicks med mickan all night long. vi hade det riktigt trevligt och tänkte se på en film.. det blev en halv film ... inte ens det. jaja, vi somnade runt två tiden och halv sju plingade det på dörren! HALV SJU?! jag hörde men orkade inte bry mig, sen ringde mickans mobil. Angelique "kom upp och öppna mikaela! vi har inga nyklar!" hahaha en halv sovande mickan springer upp "var fan har ni varit tills nu?!" haha ;)
jaja, vi klev upp runt elva och tog en rask promenad! riktigt skönt!
nu sitter jag här och är halvt klar med mitt spanska pluggande! känns som att det finns nånstans här inne, så jag behöver nog inte plugga ihjäl mig.

vad händer ikväll? jag tror att sofie och sara kommer hit ikväll för en melodifestival afton ;) får se! ska snacka med soffan strax! hoppas dom tar sig hit i alla fall :)
ha det bra så hörs vi senare!
CIAO!!

bjuder på en sjuuukt gammal bild ;)
image191

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback