great day!

ja igår hade jag en toppendag i Uppsala! I love Nathalie! ;) haha hon fick vara min personliga guide där och jag gillade faktiskt hennes lägenhet, så som jag och mathilda kunde ha bott i nu ;) även om natha protesterade och upprepade gång på gång att den var tattig ;)
jag köpte en ursnygg klänning på gina, tänker lägga ut den här senare :)

men hur som helst, jag och natha träffades runt halv tre tiden och drog omkring på stan, samt kikade runt hemma hos henne på elevhemmet :)
vi gick hem till min syster runt sex tiden där även mami, mormor och marcus var :) där fixade jag med nathas blogg som jag tycker blev otroligt snygg! ni kan se resultatet på wikgren.blogg.se :)
vi åt även kvällsmat och jag och natha skrattade hela tiden! vet inte vad som var fel, men vi skrattade bara vi såg på varandra. but it felt just like old times ;)
mormor och mamma rusade iväg och köpte nya skor till mig efter dom sett hur genomblöt mina fötter var efter mina gamla. dock passade inte skorna mig så mamma tog dom istället ;)
vid halv nio skjutsade jag, mami och mormor hem natha och vi åkte hem till sandviken igen.
sjuukt underbar dag fast dock en massa jävla regn! uppsala borna såg på mig som om jag var dum i huvudet där jag gick med tunna strumpbyxor och skinnjacka!

idag får vi se vad som händer, men vill dra ut och träffa folk känner jag :) det fina vårvädret börjar visa sig nu igen och då lockar det till att gå ut :)
men vi hörs senare! då lägger jag även ut bild på klänningen!
CIIAOO!

image264image265

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback