Fy fan!

Igår var vi lediga från skolan, så jag och Sofie passade på att strosa, eller aa, rusa runt i valbo för att hitta nått till kvällen. och efter mycket om och men så hittade vi våra outfits. kommer visas på bilderna från förfesten sen.
också kvällen, som var så efterlängtad slutade ganska drastiskt. haha, det var till en början riktigt roligt med tjejerna hos lundan med massa dans och det sveptes hit och dit. När några började spåra, spy, så svepte jag mer och tillslut var vi påväg mot skoldansen. ungefär där slutar mitt minne.. vet att jag låg på backen ett antal gånger och att Stina pissade på balkongen! HAHAHA!
och idomin va fan där också! great det (y)
Sen tjaffsade jag med sofie också och vi sa väl lite onödiga saker, men det är utrett and you're still my girl :) jaa, hur kan man sammanfatta kvällen? Roligt, självklart, men kanske föör mycket dricka? jaja, a night to remember! haha, helt klart! visste fan inte hur jag kommit hem, hade åkt med Saras vän! tack Sara, för att du förstod att jag nog behövde åka hem! :)
Haha jadu Linnsan, det där aussie vinet var ju something special ;)


Idag vaknade jag åtta av att munnen var sjukt torr! sov ungefär till elva igen då sofie kom och hämtade grejer. sen, med tanke på det underbara VÅRVÄDRET!!! så tog jag och mickan en rask promenad! det enda jag kommer svepa idag är vatten i mängder! och kanske cola ikväll! fan vad det är gott dagen efter!
hah, ikväll får vi se vad som händer, ska nog kanske dra upp till natha på sing-star kväll! får se!

lägger upp bilder senare!
CIAAOO!

image233

Kommentarer
Postat av: Camilla

Ha en fin lörd!

2008-02-23 @ 14:52:04
URL: http://miiillaan.blogg.se
Postat av: Rebecka :)

Ja du såg lite glad ut där ;)

2008-02-24 @ 12:03:51
URL: http://iiro.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback