"fy fan vad kallt" "jag vet!" "nej, men fy fan vad kallt"

Igår var det sjuukt hur mycket otur jag och mickan hade! vi hade planerat en kväll hemma hos natha med sing-star och melodifestival osv. vi åt på viking och skulle precis dra när vi fick reda på att natha inte orkade ses utan bara skulle ligga hemma med hennes karl. så jag och mickan bestämde oss för att gå och handla massa götta för att sedan ta bussen hem till mig. Vi gick till ica-maxi i kylan, köpte : Chips, Dipp, Godis och Ben & Jerry's. Sen gick vi till posten, satte oss ner och väntade på bussen som ALDRIG KOM! fan tänkte vi och skyndade till rese centrum. Great! bussen skulle gå igen halv tio! och klockan var då halv nio typ.. mickan "men vad dum vi är som inte förstod att elvan blir arton när den kommer hit" jag "men mikaela! jag åker fan aldrig buss, det här är ditt fel" detta säger jag samtidigt som jag slänger ut med handen (vilket jag ofta gör när jag snackar) så mina pengar flyger iväg och träffar (självklart) springan i marken så dom försvinner! HaHaHa!
jag och mickan vandrade hem, båda i tunna jackor och high-heels. ingen höjdare! kom hem helt blåfrusen med blåsor på fötterna.
men kvällen slutade bra, förutom att vi mådde SKITILLA! och då hade vi inte orkat proppat i oss typ nånting. jag somnade och fick ett antal damp utbrott på mickan som drog i filten jag lagt mig så bekvämt under.! Sorry! haha, när jag är trött är jag inte att leka med!

image247image248



på söndagar är man ALLTID trött! spelar ingen roll om det är lov eller om man festade på lördagen, jag är alltid trött vilket som.
idag vaknade jag tolv och har hitills bara hunnit med en lång och rask promenad med mickan. herregud vad det doftar vår nu! så jävla underbart!
mickan drar ju till gävle ikväll, till hennes pappa, och jag funderar på att ta mitt pick och pack och hänga med :) kan ju vara skönt att spendera en kväll där också :) med lite filmer och resten av allt vi sparade igår :)

hörs senare , people! ha en underbar söndag!
CIAAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback