finaly the end of thursday

mikaela- Hockey brynäs- luleå säger:

tjaa gumms, glad alla hjärtan på dig (L)

josefine säger:

Tjena!! ja detsamma baby<3



what would I do without  mikaela "mickan" berger? :)
HAHA! kommer så sjukt bra ihåg hur vi träffades. Nathalie, Jennifer och Mathilda lekte kurragömma uppe på klövjestigen så ringde jag och frågade om jag fick vara med! och självklart, det var bara det att jag möttes av ett nytt ansikte när jag kom fram, Mickan! haha kommer inte ihåg så mycket av den dagen förutom att vi lekte i timmar. Dagen efter, när jag lekte med en gammal barndomskompis (som jag ser varje dag nu men inte ens hejar på, ja det är sjukt hur det kan bli) så ringde mickan på dörren! haha och det var väl the start of a long lasting friendship! trots att mickan aldrig fick vara med när vi andra lekte, dumma jävlar som vi var, så fortsatte hon ringa och kika förbi och tillslut kände jag mig tvungen att vara med henne! HAHAHAH nejdå, så illa var det inte, självklart ville jag och det hela körde väl igång på riktigt när mickans familj köpte vårat gamla radhus (där dom bor än idag) och vi flyttade endast några meter bort :)
mickan är en energi knippe man aldrig får nog av, trots att vi kan bli riktigt förbannade på varandra, men det är väl äkta vänskap, eller vad säger ni? ;)

Skickade precis in min spökhistoria till svenska-maria så nu hoppas jag att hon läser och blir riktigt uppskrämd ;)
ska strax göra mig redo för bed-time. är sååå sjukt trött. men än en gång, sista gången för i år: happy valentines day.

CIIAAAO!

billy & silly - solbrända or what? :O
image208


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback