Faaaaan!

mickan ringde nyss och frågade om jag skulle med på fest i gävle hos Kevin! men cp som man är så hade man ju inte tänkt festa därav inte fixat dricka och nu ska jag träffa the blonds ( vilket också ska bli skitroligt, så klart ) men det är bara det att man har det roligast hemma hos kevin! så sjuuukt roligt! men det kommer fler helger så jag får planera nått med mickan framöver! tack för att du ringde och frågade iaf baby, det uppskattas!

jag har varit ensam hemma fucking all day! och inte gjort nått egentligen, men nu vill jag att dom ska komma hem så jag kan få skjuts till viking om ett tag. Ska nämligen träffa Linnsan där, för till er som inte vet, så älskar vi vikings otrooooooligt goda SALLAD! :D
sen drar vi hem hit för melodifestivalen, och Sofie svänger också förbi nångång under kvällen :)
såå, jag antar att jag inte kan kika förbi dom andra flickorna ikväll, men då får ni ta och ha det så jävla bra så hoppas jag att vi kan styra nått nästa helg! för då jävlar! :)

nej, nu ska jag dona med det sista och sen möta Linnsan! :)
CIIAAAAOOO!


image217

Kommentarer
Postat av: Cimen

bara att hålla tummarna :D

2008-02-16 @ 22:11:22
URL: http://Cimenhajo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback