bring it on, bitch!

I'm agressiv, I  I I'M AGRESSIVE! hahaha, sjuuukt roligt när sara fick ett anfall och reste sig för att dra upp byxorna på engelskan i morse och skrek det här och det lät precis som i en ramsa, typ bring it on! haha, körde med det där hela dagen! :)
våran redovisning på historian gick riktigt bra faktiskt, historyDaniel tyckte vi varit kreativa :) lyssna nu, vi slutade typ halv elva, för vi trodde inte vi hade matte. och jag kom nyss hem! KVART I FYRA! GOD DAMN! haha ;)
men vad kan man säga? vi har riktigt roligt kvar i skolan: Jag, Sofie, Linnsan och Sara! :)
det sovs i sofforna, snackades skit och skrattade så jag och sofie fick rusa till toan så inget hemskt skulle inträffa. Sofie "neej, lär dra på toa nu, annars pissar jag på mig!" nån kille "jaa men det är väl sexigt?" hahah what? :O
aja, en del har ju oanade fantasier ;)

nej men ett ord som symboliserar denna dag i skolan: SKRATT!
and that's just wonderfull :)

för övrigt så dör jag snart! faller ner pladask på backen och skriker ut all min desire! helt seriööööööööösssssssssssttttttttttttttttttttttttttt! ingen har någonsin haft sån här inverkan på mig! snälla, gör någonting någon?! livet är allt bra svårt ibland!
och sen tjatar ju the blonds om en annan! men måste bli klar med den första först! HAHA Sara - I'll trust you through this :)



nej, nu ska jag njuta av att bara vara fri från studier! Nu är det fredag igen! njut people!
OVER AND OUT - CIIIAAAAAAAAAOOOOOO!


Kommentarer
Postat av: hannah

naaaaaaaaw, nu är jag nyfiken på grabbarna här! you must tell me later girl! ;)

2008-02-15 @ 16:04:52
URL: http://hanniepannie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback