"allting som jag tar på blir till guld"

Hey!så nu har jag precis sett ännu ett avsnitt av "i huvudet på gynning" och vad kan man säga? She's one of a kind men ändå klagas det och skrivs om henne överallt och hela tiden! nu skulle hon släppa en singel och genast startade kritiken i tidningarna. Jag menar, som om hon gjorde det seriöst överhuvud taget? en rolig grej, fine, that's it let it go! haha! herregud, vad har man för liv om det enda man gör är att klaga på andra, andra människor, berömda människor, som man inte ens känner själv!
jaja, nu ska jag släppa det här, med tanke på att man kan hålla på att klaga hur länge som helst!
nej, nu blir det apelsin och sen bedtime!
Over and Out - Go' natt!

image179

Kommentarer
Postat av: Soffan

Men guuuud snyggggging!!!!!!
Hur fin är du inte då! Du är bäst!

2008-02-05 @ 22:22:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback