addiction

image224
riktig mysig kväll med mickan. herregud vad vi kan bli värsta töntarna ibland! hoppade runt ute och fjantade oss som fan ;) men sånt behöver jag, och thank god for you mickan! äntligen en dag jag fått spendera med två gamla godingar! först nath och sen mic.! and mic, remember, I'm always here when you need to get away :)

nu är det snart sportlov, händer det nått roligt?
själv ska jag nog ner till Uppsala och hälsa på nath i hennes skola :) kan ju bli intressant eftersom jag tänkte till en början gå där jag med, ooh my good tänk om jag skulle ändra mig? :O haha

det är aldrig bra att bli beroende av något/någon. För den kicken man kände till en början börjar tillslut att göra ont, men det gör ändå ondare att släppa taget.

nej, nu fråga olle! sen sängen!
hoppas ni haft en skön och trevlig onsdag!
CIAAAO!

Kommentarer
Postat av: Hannah

ja, för fan! ;) spelkväll you know ;)

2008-02-20 @ 22:34:42
URL: http://hanniepannie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback