17.44

hallå!
vårvädret svek oss nu framåt kvällsningen, riktigt jävla kallt var det nu när jag och Sara cyklade hem. Fick iaf en smärre chock när jag cyklade ner mot stan tidigare! hatar folk som inte ens kan säga hej, okej, hur dåligt man än mår så borde man ha styrkan att säga "hej" hur svårt är det?
haha, vet att ni tycker jag överdriver nu, brudar. men nej, jag blir less på såna människor.

fikastunden var trevlig med Sara,Maria,Hannah,Rebs och Victoria, även om jag nu mår en aning illa. varm choklad med grädde var verkligen sååå mättande. jaja, nu är jag bara lättad över att ligga här inne i det varma. funderar på om jag ska ta ett varmt bad, men får se.. mami fixar middag nu så det blir det först hur som helst. även om magen kommer döö om jag stoppar i mig nått mer nu ;) haha men that's life.

cya later!
CIIAOO!

image260

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback