13.34 in school

sitter i datasalen och skriver om "familjerätt - att flytta ihop" inte så intressant kanske, men vi är strax klara iaf :)
Hahah! Linnsan har nyss videobloggat "jaa och i helgen är det skoldans, jossan ville få sig ett skott i råttan men fick mens i morse" HAHA LINSSAN! så jävla klockren :)
D, M och S - sjukt roligt i kaffan today! :) och Daariaa , när vi var ute - så jävla töntiga vi ÄR! haha, skrattar åt allt!

Sara är spårlöst försvunnen , jag och Linnsan ska försöka få med henne på fredag, försöker tagga upp henne som FAN! :) förstår om du har det jobbigt bruttan, men även därför borde du festa med oss och ha skitkul! kommer bli toppen det där! (y)

jag ska strax smita iväg och ha utvecklingssamtal! ska möta mami och snacka i typ en kvart med mentormaria. Hon hade tydligen skällt ut Daria om att folk stör sig på våran SP blogg, att vi tydligen trycker ner folk! haha WHAT?! :O så hade hon sagt att hon kunde förstå hur folk kände sig "hotade" av oss eftersom vi är tuffa och tar upp mycket plats! hahah GOD! får se om hon tar upp det med mig, då ska jag försvara bloggen så gott jag kan ;)

nej, ha det bra så hörs vi senare! måste väl dra ner snart och spana lite efter sminkade grääbs ;)

CIAAAAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback