11.38 - starving!

Här sitter tre hungriga blondiner uppe i datasalen och pluggar historia! massa stora kungar vi ska skriva om! Sara är sjuk :( så vi får arbeta extra hårt ;) men gör vi det? Nej.. självklart inte! haha, här spelas hög musik, vi skrattar och har allmänt trevligt, men jag kanske skrivit tre rader på historian. men jag har i alla fall skrivit klart om gustav II adolf - gud vad ni måste vara avundsjuka nu ;) HAHA!
jaa... soffan har nyss gjort en riktigt snygg fläta i mitt hår och linnsan dunkar musik :) skööön stämning nu:) hehe!
förutom att min hals is totoally hurting ME!!! god! ;)
jaja, jag biter ihop, kanske käkar vi snart och sen går till "kaffan" för att spana efter lite ögongodis ;)

ha det bra!
CIAO!

Kommentarer
Postat av: jennie

har du skrivit om Gustav II Adolf ?! :O han ska jag börja skriva om imorn ju! du jag kilar förbi dig nån dag tror jag ;) haha. puss stumpis

2008-02-06 @ 16:41:07
URL: http://jhasselgren.blogg.se
Postat av: jennie

ååh, det vore guld hun! så kan jag rätta till å pysla om :) hihi

2008-02-06 @ 18:19:01
URL: http://jhasselgren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback