00.20

nu ligger jag här, nere i källaren med min trogne vän Sofie! vi träffade x på maxi, vilket blev en aning pinsamt. men efter många om och men fick jag Sofie att lugna ner sig ;) HAHA!
sen cyklade vi hem som dårar och kollade på melodifestivalen och vad kan man säga? Christer Sjögräs? vad fan är det med oss i sverige? vill vi skicka ogräs till eurovision som ska representera oss? Björn Gustavsson skulle åkt istället! vilken charm killen har ;) där snackar vi riktig karl. Inte fan ska det va en pensionär som står med ett jävla vitt fake leende och sjunger så det låter som han rapar! HAHA herregud! nej, tacka vet jag Sofie Engström - hon som sjunger som en gudinna! ni ska höra människan! ;) hahah

vi har snackat om karlar - det behövs och saker behövs helt enkelt redas ut. och då är det bra att vi har varandra ;)
självklart såg vi på titanic ett tag, men bytte kanal när det tragiska börjar hända, när det strömmar in vatten.
nej, nu ska vi lyssna vidare på smörmusik när den är som bäst!
ha det bra så hörs vi!
go' natt, over and out!
CIAAAO!
jossan och soffan!

Kommentarer
Postat av: SSS

Vi är BÄST !

2008-02-10 @ 01:29:24
Postat av: Rebecka :)

Chrille kan sjunga, men vafan.. I love europe? haha.. jag tror jag kör den i USA få se vad folk säger ;)
haha

2008-02-10 @ 10:57:35
URL: http://iiro.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback