what a bright time

jag har en boll på huvudet och knappt nått smink alls! och precis så underbart ska jag spendera min älskade efterlängtade fredag. jag älskar fredagar. för då gör jag absolut ingenting. jag äter god mat med familjen, pratar i lugn och ro och myser framför idol med eidem! så brukar det se ut iaf och det blir ingen ändring idag heller. och det bästa av allt är att jag lägger upp alla tankar om plugg på hyllan ett tag (eeeh aa inte på dig då hannah ;)

ska strax käka och sen träffa eidem för att inhandla någe götta.
och thank god för att naturkunskapet är över, one down!
ha en trevlig fredag!
ciao!

fick sms av karran idag också! sååå SJUKT längesen. fick en chock  nästan :) men roligt! och jag hoppas vi ses på lovet nåndag.


Kommentarer
Postat av: hannie

hahahhaa, där fick du allt till det josse ;) HAHAHA

2008-12-05 @ 18:34:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback