wednesday wiho.

Rebecka kommenterar "snälla skjut dig inte, vill ju ha nått att komma hem till också"
hahah nejdå gumms! klart jag inte ska skjuta mig. nu börjar ju allt kännas bättre. nu när det bara är i morgon kvar innan fredag! :) kan inte bli mer underbart.

idag fixade vi det sista till fredag, till och med så att natha och världensbästasyster har gått med på att samarbeta så att jag kan få hem en leopardjacka på fredag! thank you guys! ni är bäst!
vart stressigt efter skolan, fick skynda mig att ta mig hem och sen snabbt byta om lite för att hoppa in i bilen med mormor, morfar, tommy och mamma och åka till kusinerna i forsbacka. Malin fyller 17 år idag så grattis!
tröööök utan syster så klart. dock god mat och smarrigt julgodis.

sen jag kom hem så har jag suttit här och skrivit en uppsats till ind.val som ska in senast på fredag. men nu är jag typ klar och det känns underbart,. bara lite finslip i morgon.
i morgon ska sp2b ha julfika på morgonen på Olovs lektion. JIHOO!

ha en trevlig kväll. nu blire dusch och säng för mig.
sjuk trött så...
godnatt!


bäääääääästa tiden. vid den tiden, typ maj-juni var man som lyckligast.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback