vecka 50

tänk att det redan är vecka 50! kommer ihåg när vi längtade efter att dom sista veckorna skulle komma närmare. och nu är det bara två fjuttiga veckor kvar i skolan.
och idag är det måndag. äckliga jävla dag! måndag är så seg, kort dag i skolan dock, men ändå första dagen i veckan. liiiite surt.

i lördags hamnade jag och sara, efter många om och men i plaskig snö på stan, hemma hos Oscar i vallhov. där va maria också, såklart och det blev en hel del filmvisningar :) trevlans!
tjejerna tog sig inte hem på något vis så jag erbjöd mitt hem som en hydda över natten. haha
dock fick sara hemlängtan(!!!!) så hon lyckades få skjuts hem. jag och maria kom till mig runt tre tiden, och vi låg och fjantade och lyssnade på världens roligaste inspelning till klockan fem typ.
söndagen var seg och lång. gjorde i stort sätt ingenting. borde pluggat way more än jag gjorde, detta betyder att det blir en tuff och intensiv pluggvecka.

aja, det är måndag! Jag hoppas att denna vecka flyger iväg i en dundrande fart då jag vill ha fredag nu!! då drar ju jag och maria iväg till sthlm och globen! idolfinal, here we come!
nu måste jag väl koncentrera mig på historia, åååh palla.
ciao!
 
men just ja!! på lördag dag så var jag och mina padres till min syster och marcus. riktigt trevligt förståss! och det är ju skönt att min syster är snillet i familjen när det kommer till matte, därför tror jag att jag klarar det kommande mörkaste matte-provet hitills. GEOMETRI!!!!!!

Kommentarer
Postat av: YAIYA

Vilken rolig banner, gjorde min dag <3

2008-12-08 @ 14:00:20
URL: http://ymperia.com/yaiya.blog
Postat av: Matilda

Helt galet vad tiden går snabbt alltså.



Har du bestämt dig vad du ska ha för outfit på nyår än? Skriv gärna och berätta, jag behöver lite inspiration, haha.

2008-12-08 @ 19:51:31
URL: http://knightofcydonia.blogg.se/
Postat av: Anonym

måste..äta..mindre...

HAHAHA





AS A TEAM



/du vet vem

2008-12-09 @ 01:22:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback