tomorrow's it!

Jag saknar förr.
jag saknar hur skolan fick mig på bra humör. jag saknar hur det var roligare i skolan än hemma, saknar hur jag längtade till skolan. jag saknar hammar! det är precis som du säger, maria. bessemer är en jävla äckel skola jämfört med hammar. kom ihåg tjejer, det var hammar who brought us together! ;)
Det gör otroligt ont när jag tänker tillbaka på att allt var bättre förr
jag saknar förr

idag hade jag mitt sista prov innan lovet! så otroligt jävla skönt! spanska stod på schemat och det gick nog helt okej. dock har jag ju bokprov i morgon men det räknas inte som ett riktigt prov tkr jag. och i morgon är det en bra dag. det ska vara en bra dag och det kommer att vara en bra dag. idolfinalen väntar och det ska bli så skönt att kliva in i bilen, sätta sig och rulla iväg mot storstaden.
och jag behöver träffa babe.

egentligen har jag geo jag borde skriva på, men jag orkar inte. jag vill krypa ner under filten och drömma mig bort ett tag. drömma mig bort till vårtiden på hammar. tiden som var underbar och som jag och tjejerna aldrig kommer glömma. det är inte lika roligt längre, och jag skulle ge vad som helst för att få flytta tillbaka till hammar, gräsplätten, mitt gula skåp och min,S och D: s rökbänk. seriöst. världen kunde inte vara bättre då.
nu måste den bli bättre, innan jag tar med mig en spade och går ut, gräver ner mig själv och låter mig frysa till döds.

det var allt för mig ikväll.
besitos!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback