saturday night

den tråkiga och rastlösa kvällen slutade ju lyckat iaf :) åkte ner till maria igår kväll och stannade där till typ runt ett-halv två tror jag. och är vi one of a fucking kind eller, vi började ta massa störda bilder och gjorde om och det roade vi oss med hela kvällen. eller aah det var glass och lite OTH inblandat också, så klart (y)
sen mötte man upp systeryster och vandrade hem, skönte. haha liiite kallt bara, men det ordnade sig fint.
kikade lite på säsong tre av oth när jag kom hem och sen sov jag gött.

idag måste jag ägna dagen åt plugg, så jävla drygt men ett måste. geografi ska jag plugga all day (försöka iaf) och resten av lovet måste jag ägna åt historia-plugg. och jaa, ni tänker rätt "dom på sam har fan aldrig ledigt" höhö
plugget kanske går lite lättare nu iaf när man lyssnar på the one "Robert Pattinson". great.
ha en trevlig dag!
pusssssssssshej

höhö maaaaaaaaaaaaaajs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback